Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2018

Είσοδος Χρήστη

Remodeling the business

Οι διεθνείς τάσεις στα ΜΜΕ αλλά και το ραγδαία εξελισσόμενο ψηφιακό τοπίο σημαίνουν πως οι εκδότες πρέπει να δημιουργήσουν ένα νέο επιχειρηματικό μοντέλο τόσο σε ότι αφορά δομές και πόρους όσο και υπηρεσίες και πηγές εσόδων. Έτσι, οι digital publishers καλούνται να βρουν καινοτόμες λύσεις σε σειρά στρατηγικών ζητημάτων όπως:

  • τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των εκδοτών στην διαφημιστική αγορά, απέναντι σε παγκόσμιους κολοσσούς που συχνά απορροφούν άνω του 50% της δαπάνης
  • την επέκταση και άντληση εσόδων στις ταχύτατα ανερχόμενες αγορές του mobile και του digital video
  • την λειτουργική αναδιάρθρωση και τις νέες δεξιότητες που απαιτούνται τόσο στη παραγωγή περιεχομένου όσο και στη διάθεση του.
  • τις επενδυτικές προτεραιότητες, κυρίως στο καίριο τομέα της τεχνολογίας και των υποδομών.

Σε ποιούς απευθύνεται

  • ανώτατα και ανώτερα στελέχη εκδοτικών οργανισμών
  • συνεργάτες του κλάδου και παρόχους υπηρεσιών προς τους εκδότες
  • διαφημιζόμενους και ad / media agencies

Ομιλητές

Jean-Christophe Demarta Ο Jean-Christophe Demarta είναι Αντιπρόεδρος των New York Times και ηγείται των διεθνών εμπορικών δραστηριοτήτων, επιβλέποντας το πλήρες πορτφόλιο των προιόντων του παγκόσμιου εκδοτικού κολοσσού.
Giorgio Riva Ο Giorgio Riva είναι επικεφαλής της Επιχειρηματικής Ανάπτυξης του Ομίλου RCS MediaGroup με ευθύνη τόσο των Ψηφιακών όσo και των Έντυπων Μέσων.
Will Handley O Will Handley έχει την ευθύνη της εμπορικής λειτουργίας και προώθησης των νέων επιχειρήσεων στις οποίες επενδύει η βρετανική Trinity Mirror, ένας από τους μεγαλύτερους multimedia ομίλους στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Ismael Nafria O Ismael Nafría είναι Διευθυντής Ψηφιακής Καινοτομίας για τον Όμιλο Godó, το σημαντικότερο εκδοτικό οργανισμό της Καταλωνίας που εκδίδει, ανάμεσα σε άλλους τίτλους, την έγκυρη La Vanguardia.
Stefanie Crone Η Stefanie Crone είναι η Διευθύντρια Σύνταξης του ολλανδικού ειδησεογραφικού site “Upcoming” που θεωρείται πραγματικό φαινόμενο καθώς, μέσα σε λιγότερο από δύο χρόνια και με μηδενικό marketing budget, έχει εκτοξευθεί στις κορυφαίες θέσεις επισκεψιμότητας.
George Nimeh Ο George Nimeh είναι ο Chief Digital Officer του KURIER, ενός εκ των σημαντικότερων Ομίλων ΜΜΕ στην Αυστρία.
David Matsson David has been working in media for the last 10 years, beginning in TV buying and now in online video advertising. David has been the Business Development Director for the Nordics at Teads for over 18 months.
Elias Gagas Elias is a Technology addict who, gradually, appreciated & embraced the importance of Business thinking! He has extensive experience at senior level managerial positions in multinational environments and has been deeply involved in all aspects of product development from initial inception & scoping to product definition, project management, roll out & support.
Δημήτρης Μανιάτης Ο Δημήτρης ανέλαβε επικεφαλής της Reprise Media του ομίλου IPG Mediabrands τον Ιανουάριο του 2014 μετά την απορρόφηση της εταιρείας του, all things web. Από το 2009, έχει χτίσει μια αμιγώς digital ομάδα στελεχών με εστίαση στο digital marketing, και ειδικότερα στο performance marketing.
Δημήτρης Τζιώτης Ο Δημήτρης Τζιώτης, στέλεχος της Athens Technology Center (ATC) για 15 και πλέον χρόνια, έχει στην ευθύνη του δράσεις Business Development για την πλατφόρμα λογισμικού newsasset , συμβάλλοντας αποφασιστικά στην συνεργασία της ΑΤC με σημαντικούς Εκδοτικούς Οργανισμούς και Πρακτορεία Ειδήσεων.
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ