Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2018

Το συνέδριο

Θεματολογία

Τα επιμέρους θέματα που θα συζητηθούν στις εργασίες του Publishing Conference καλύπτουν όλους τους τομείς της ψηφιακής εκδοτικής δραστηριότητας όπως :

  • την διαφημιστική καινοτομία των εκδοτών, με υπηρεσίες όπως audience targeting, native advertising, RTB και online video.
  • το επί πληρωμή περιεχόμενο καθώς και σχετικές υπηρεσίες προς χρήστες, συνήθως σε ένα μοντέλο cross media που περιλαμβάνει όλα τα ψηφιακά κανάλια (desktop/laptop, smartphone, tablet)
  • την προσφορά νέων υπηρεσιών προς διαφημιζόμενους και την επιχειρηματική επέκταση σε νέες αγορές όπως, π.χ., το ηλεκτρονικό εμπόριο.
  • την δημιουργία συνεργειών τόσο σε εσωτερικό επίπεδο όσο και συμμαχιών / κοινοπραξιών στην ευρύτερη αγορά
  • την παρουσία των εκδοτικών brands στα social media, με στόχο την αύξηση της επισκεψιμότητας, το engagement των χρηστών αλλά και τα νέα έσοδα.
  • την ανάπτυξη νέου περιεχομένου αλλά νέων μορφών παρουσίασης και επικοινωνίας του που συνάδουν κάλλιστα με την χρήση και τις δυνατότητες των ψηφιακών Μέσων.
  • την ενιαία και δυναμική εμπορική πολιτική στις διαφορετικές ψηφιακές πλατφόρμες, ενίοτε σε συνδυασμό με τα ‘παραδοσιακά’ κανάλια (εφημερίδες, περιοδικά κ.α.)
  • την στοχευμένη προώθηση προιόντων και υπηρεσιών τόσο μεταξύ των brands του ιδίου Ομίλου όσο και στα κοινωνικά Μέσα

Σε ποιούς απευθύνεται

  • ανώτατα και ανώτερα στελέχη εκδοτικών οργανισμών
  • συνεργάτες του κλάδου και παρόχους υπηρεσιών προς τους εκδότες
  • διαφημιζόμενους και ad / media agencies
  • ΧΟΡΗΓΟΙ
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR
  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ